HRY: COUNTER-STRIKE | CS:GO | WORLD OF WARCRAFT | BAD COMPANY 2: VIETNAM | BATTLEFIELD 3
September 30 2016 01:45:10        
DOMŮFORUMHLEDAT
Menu
 
Hlavní
· Novinky
· Archiv Novinek
· Členové Madness
· Kontaktujte nás
· Historie návštěv

World of Warcraft
· O Hře
· Herní Informace
· Články
· Návody
· Mapy
· Downloady
· Wallpapery
· Videa

Madness Posty
  1. Principal Leader - Majitel
2. Management - Vedoucí
3. Server Admin - Admin
4. Redactor - Redaktor

5. VIP - VIP člen

Poslední články
  · Fire Mage v PVP
· Czech SpellBook
· Shaman v PVP
· Hunter v PVP
· Goblini a Worgeni


Downloady
  Nejnovější
Quest Completist
WoW Model Viewer
BlizzMove
ExtraCD
BigBrother
Bagnon
OmniCC
Atlas
Titan Panel
PlayerScore
Nejstahovanější
Atlasloot Enhanced [6440]
Deadly Boss Mods [6155]
Gladius [6088]
OmniCC [5251]
Atlas [4183]
X-Perl UnitFrames [3602]
GearScore [3177]
Ackis Recipe List [2578]
Quest Helper [2244]
Titan Panel [2087]


Poslední komentáře
  Novinky
Ještě de_tuscan a de...
Amazing good JOB!
"co se týče v zákla...
Tak tak perfektní CS:...
Po více než půl roc...
Články
Dovol abych tě trošk...
Já hraju na patchi 3 ...
POslouchej ty chytroli...
tady jde vyrazne videt...
At čtu jak čtu nikde...
CZ Spellbook
Za sveho Huntera moc d...
Diky moc, pomohlo moc ...
JJ jsou tam hodnoty pr...
Nádhera přesně tohl...
jo ale neplette si to ...
Downloady
Tak jsem nato přišel...
Nahrál jsem novou ver...
Windows7 32bit skouše...
Zdravím, Tak to sk...
Dobrý den prosím o p...
Ankety
Hraval jsem za hordu, ...
Zatím to vypadá že ...
Nadherny. smekam :)
Uživatelské Profily
ahoj B)
Cau, nevim ktere veci ...
cau N!ghmare mohl bys ...
cau
Kto si chce so mnou za...
Jiné stránky
já cheaty nepoužív...
Tak to samozřejmě! ;)
Madness je Skvely!
Vzhledem k tomu, že a...
muzu byt adminem pls


Shoutbox
 
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30/09/2016 00:18

29/09/2016 22:37

29/09/2016 19:20
Online Pharmacy Show more!

29/09/2016 10:22

29/09/2016 08:06
Купить ворота футбольны
е, баскетбол
ьные стойки, тенисные столы в Киеве. Цена от производи
теля. Доставка и установка
по Украине, в Харьков, Одессу, Днепропет
ровс More info...

29/09/2016 07:20

29/09/2016 07:06
Ничто так не успокаива
ет, как пить ромашковы
й чай из черепа своего врага. Кем приходите
сь подсудимо
му? — Фолловеро
м. Начинаешь
понимать средневек
овье, когда в офисе отключают
свет и интернет. Хочется строить заговоры, предавать
и устраиват
ь договорны
е браки. Если Юре Лозе отрубить голову, она еще 15 минут будет критикова
ть палача за плохую технику удара и тупой топор. У России осталось только два союзника: полоний и мельдоний
. Сейчас модно выглядеть
как дровосек. Который не рубит деревья и целый день ухаживает
за собой, чтобы понравить
ся

29/09/2016 07:01

29/09/2016 06:57

29/09/2016 06:18



Kdo je on-line
  · Hosté on-line: 5

· Členové on-line: 0

· Registrovaní členové: 3,096
· Nejnovější člen: MichaelItelf

 
 
 
 

 
 
Shaman v PVP
V článku si řekneme jaký strom talentů se hodí v PVP, ským byste měli být v týmu a na které Shamanovy schopnosti byste neměli zapomínat.


Talenty

Začnu talentama, které se do PVP nejméně hodí a těmi je strom talentů Enhancement. Enhancement shaman je sice v PVE mnohem lepší DPS než elemental a nikdy mu nechybí mana, ale v PVP má obrovskou nevýhodu, protože je Melee (útoči ručními zbraněmi na blízko, nikoli na dálku jako elemental). Enhancement shaman narozdíl od jiných melee class (Rogue, Feral Druid, Warrior, DK) velký problém dostat se ke svému nepříteli tak blízko, aby mohl využít svoji plnou sílu k útoku. Nevýhodou enhancement shamana od Elemental a Restoration je také to, že má dvě zbraně a nemá štít -> tudíž má skoro 2x méně armor a je proto mnohem méně odolný vůči Physical damage. Healy enhancement shamana jsou také narozdil od ele a resto několikrát slabší.

Elemental talenty jsou nejlepší volbou pro Shamana do 2v2 arén a Battlegroundů. Útoči na dostatečně velkou vzdálenost, čímž to komplikuje melee classám, útočí především Nature spellama, které jsou více efektivní než physical damage, má silné healy a schopnost odhodit nepřítele od sebe o 15 metrů.

Restoration (healer) je zase výborný v více početných arénách (3v3 a 5v5) kde skvěle uplatní svoje kouzlo Chain Heal (Healuje 3 cíle najednou a s glyphem i 4), které díky svým talentům bude mnohonásobně efektivnější než u elementala. Skvěle tak resto shaman healne všechny členy skupiny během jedné sekundy. (Narozdil od paladina, který musí healovat každého hráče individuálně).
Restoration se také uplatní v Battlegroundech. Tam se přece hodí každý healer :D


Battlegroundy

V BG je důležité držet se vzadu a healovat popř. útočit na dálku (Pokud tedy nejste enhancement). Pokud se kvám někdo dostane a jste elemental shaman, tak můžete použít kouzlo "Thunderstorm" jenž odhodí všechny nepřátele kolem vás do vzdálenosti asi 15ti metrů a dá jim dmg + daze na 1 sekundu. V BG se také hodí často používat kouzla "Chain lightning", které zraní 3 cíle najednou a Chain heal, které naopak 3 cíle healne. (S glyphy i 4 cíle).


Areny

První důležitou věcí v arenách je správná volba partnera. Tak jako k hunterovi se hodí shaman, platí to i opačně. Tudíž vhodným partnerem do 2v2 je Hunter a nebo Warrior. Do 3v3 je vhodné chodit s hunterem a warriorem (pokud jste resto) a nebo s resto shamanem a warriorem pokud jste elemental.

V Areně je důležité při započetí útoku používat kouzlo Bloodlust (U aliance Heroism), které zvýší rychlost útoku a castění o 30% jak vám, tak vašemu partnerovi. Bloodlust vydrží 45 sekund, proto se nebojte použít ho raději dřív než později - především pokud jste s Hunterem nebo jinou ranged classou.

Nezapomínejte na kouzlo "Hex", které promění cíl v žábu a znemožní mu tak útočit a healovat. Vhodné použít na healera a mezitím se pustit do jeho společníka. Ale musíte být rychlí :)

Jste-li elemental, tak používejte "Elemental Mastery" - kouzlo z talentů, díky kterému bude váš příští útok instantní a zvýší vám haste (rychlost útoku/castu) o 15%. A také kouzlo "Thunderstorm", které od vás odhodí všechny nepřítele do vzdálenosti 15 metrů a ktomu jim udělí damage a daze na 1 sekundu.

Restoration shaman by měl používat především Chain Heal (Pro healování sebe i partnery v areně) - celkem 3 cíle a s glyphem 4. Při healování jen jednoho cíle používejte Lesser healing wave, nikoli healing wave. Healing wave je sice effektivnější, ale pomalej se cástí tudíž má nepřítel více času vám interruptnout (zrušit) cast, což byste rozhodně nechtěli :)

Důležité jsou také shocky. Nejlepší do arény je asi používání frost shocku proti melee, který kromě vysokého damage zpomalí nepřítele a proto máte více času než se kvám dostane. A Proti ranged classám fire shock.

Velmi důležitou věcí je používat TOTEMY!


Také si přečtěte český překlad všech Shamanových schopností!


Nyní už může jen popřát hodně štěstí v PVP! :)


Aktualizace k patchi: 3.3.5

Autor: L!posukce
Zdroj: madness-team.cz
Copyright © 2010 madness-team.cz, all rights reserved
· Přidal L!posukce  dne April 17 2010 16:17:07· 6 Komentářů · 22391 x Přečtené · Tisk
 
 

 
 
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Perfektní! Perfektní! 100% [2 Hlasů]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Ujde Ujde 0% [Žádné hlasy]
Nic moc Nic moc 0% [Žádné hlasy]
Špatné Špatné 0% [Žádné hlasy]
 
 

 
 
Komentáře
#1 | Motycek dne October 30 2011 19:06:03
Nechci být zlý, ale enhacement shaman je opravdu velmi silný, a nízký armor nevadí, protože bojuje stylem "rozsekám tě než ty rozsekáš mě" a díky tomu že nejspíš všechny jeho spelly jsou instantní, je vhodný pro boj s více hráči najednou, v čemž pomáhají i totemy. Někteří lidé s ním rasí i tři soupeře najednou a zvládají to. Proč ne restoration? Když někdo chce healit, tak nevím proč si nevezme priesta, to je jako tankovat s hunterem.... shaman je sice třetí nejlepší healer ale na priesta nebo druida nemá.
#2 | L!posukce dne October 30 2011 20:47:19
Motycek on je ten článek psán v době Wotlk (přesně patch 3.3.5) - což byla doba, kdy nejelpší PVP healer byl shaman. To, že Enhancement shaman je drtič máš sice pravdu, ale ve 2v2 pro to neumá využití - do 3v3 ovšem VŘELE doporučuji! (A to v kombinaci s DK nebo ještě lépe warriorem a nějakým healerem). Jediné dvě sestavy, které se nám v 2v2 zdály být pro enha shamana úspěšné byly DK+EnhaSham a Rogue+DkSham. S oběma tými jsme dosáhli ratu 1950. Špatně jsme si nevedli také jako enha+resto shaman, ovšem arény byly zdlouhavé, jelikož shaman nemá redukci healingu a bez toho bylo velmi těžké udmgovat team dps+healer) - proto ve 3v3 začíná být enha classa, hlavně tedy s warriorem nebo třeba i hunterem - kteří poskytují redukci healingu a nikdo tak není schopen enhovo brutální dmg healovat. Smile Můj článek byl ovšem určen především pro areny 2v2. Jednou třeba dopíši strategie na 3v3.Smile
#3 | Hylord dne January 05 2012 20:28:02
Nic nechci řikat. Ale Enchancement shaman elementál shamana nemá problem porazit. Taky mluvit o tom že Enchantcement má věčí dps než elementál je uplná hloupost !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ele shaman a Destro lock jsou 2 nejvěčí dps ve wotlku ! Big Grin Pak možná bala druidek Ne-e
#4 | N!ghtmare dne January 07 2012 15:53:05
At čtu jak čtu nikde nevidím tvrzení, že enha má větší DPS než ELE nebo že Enha nedá Ele shamana Smile
g.bf3stats.com/pc/BbGFb32P/Nightmare3366.png
#5 | Lefgrif dne February 12 2012 11:44:39
tady jde vyrazne videt ze nekdo nema rad enha shamany nic proti ale dobry enha si poradi s kymkoliv at uz v duelu nebo arenkach tak chci podotknout na fakt ze pokud vite co to znamena dual wield tak vite pak ze enha si muze oblect tesne pred vyczstenim healu 2x spell weaponky a ten heal muze byt i vetsi nez od nekterych healu. Cementa hraju dost dlouho a nenasel sem nikoho koho bych nedokazal porazit jak v dps v pve tak v pvp.
#6 | Hylord dne February 24 2012 11:53:47
POslouchej ty chytroline neexistuje zbrań na spell power ktera jde oblect do druhé ruky. Protože každá one-hand zbraň na spell power je Main-hand. Je videt jak dlouho toho cementa hraješ.shamana hraju celej wotlk a vím co múžu říct tak aby to byla pravda.

Takže když chceš neco moundrýho říct tak si nejdříve skontroluj co říkaś.
 
 

 
 
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
 
 


Přihlášení
 
Jméno

Heslo



· Registrace
· Zapomněl jsem heslo

Madness na Portálech
 

Podpořte Nás
 
Counter-Strike Gaming Community Portal
Podpořte rozvoj Madness.
Klikněte na ikonku výše pro zobrazení seznamu bannerů.

Cataclysm!
 

( Cataclysm Info )

WowHead Search
 

Kupte Si
 
World of Warcraft: Cataclysm

World of Warcraft: <br>Cataclysm
599,-Kč


World of Warcraft:
Wrath of the Lich King

World of Warcraft: Wrath of the Lich King
699,-Kč


World of Warcraft:
The Burning Crusade

World of Warcraft: The Burning Crusade
249,-Kč


World of Warcraft

World of Warcraft
199,-Kč




Anketa
 
Co zatím říkáte na Mists of Pandaria?

Nejlepší datadisk!

Horší jak cataclysm, ale ne nejhorší.

Lepší jak cataclysm, ale ne nejlepší.

Nejhorší datadisk!

Pro hlasování musíte být přihlášeni.

Výsledky
Komentáře : 0
Archív

Spřátelené Weby
 


RSS Novinek
 
Chcete aby se vám Madness Novinky zobrazovaly na Seznam.cz?
Tak klikněte sem:
Přidej na Seznam


Statistiky
 





TopList.cz

Copyright © 2006-2012 Madness-Gaming.cz, all rights reserved.



Cataclysm Theme by WoWgarazs & N!ghtmare.
Powered by: PHP-Fusion.
2,643,629 návštěv této sekce